Všeobecná teória relativity

Z Necyklopédia

Merge-arrows Tento článok počúva o tom istom, čo článok Špeciálna teória relativity.

To je dobré, lebo ich môžeš navzájom ich prepojiť a potom jeden čítať jedným okom a druhý druhým.

Všeobecná teória relativity je teória o priestore, čase a gravitácii. Ďalej o dierach, kozmických vlnách, marťanoch (maďaroch) atď.

Keďže ide o všeobecnú teóriu relativity, platí pre všetkých rovnako (okrem Chucka Norrisa)(pozri aj Špeciálna teória relativity).

[upraviť] Priestor

Z hľadiska Všeobecnej teórie relativity priestor nie je konštanta, asi tak ako ani čas. Keďže čas nie je konštanta, nemožno porovnávať hodinky, čo má za následok krach firmy GUESS. Na pochopenie priestoru boli zavedené transformácie, ale keďže sú moc zložité... sereme na to.

[upraviť] Čas

Povedané ľudskou rečou: „čas je epyfenomén, v ktorom možno vyjadriť trojuholník“.[1]

[upraviť] Spoločenské aplikácie

Vo vyššej spoločnosti, z pohľadu všeobecnej teórie relativity platí, že keď niekomu vopcháte svoj nos do riti, vy budete mať nos v riti a váš náprotivok bude mať v riti nos.

[upraviť] Pozri tiež

[upraviť] Poznámky

  1. Vychádzajúc z prvej Bútorovej vete o Matematike (pozri tiež: Bútorova námietka voči riešeniu kuracieho príkladu)
  • Poznámka redakcie: Ak ste z tejto témy na konci článku „väčší jeleň“ ako na jeho začiatku, nič si z toho nerobte. O tom je predsa Veda!