Veľká Treska

Z Necyklopédia

Velka treska
2D zobrazenie pôvodne sedemrozmernej Veľkej Tresky
Treska šalát
Relikvia uctievačov Veľkej Tresky

Veľká Treska je archaickým názvom Veľkého tresku, udalosti, ktorou vznikol tento tu vesmír, a súčasne aj božstva, ktoré ho pravdepodobne spôsobilo. Hoci to bolo dávno (približne 0 P.V.T.), dodnes sú viditeľné viaceré stopy Veľkej tresky, najmä reliktný odlesk je šupín (zvaný reliktné žiarenie), ako aj reliktná ozvena zvuku Veľkej tresky. Napriek tomu, že ozvena je už slabá a odrazmi od iných vesmírov skreslená, vedci zistili, že pôvodný zvuk znel "Oooops!"

[upraviť] Veľká Treska ako osoba

Napriek vžitej predstave, že Vesmír stvoril všemocný Boh, v skutočnosti ho čírou náhodou stvorila relatívne malomocná Treska, ktorá náhodou plávala (siedmym rozmerom) okolo singularity, v ktorej mal váhavý Boh pripravenú akúsi pahmotu, z ktorej chcel jedného dňa, keď sa vyspí z opice, z ktorej zas plánoval stvoriť ľuda, čosi stvoriť, hoci vlastne ani nevedel čo.

Veľká Treska zavadila o túto singularitu svojim Veľkým Ocasom, a došlo k Veľkej treske. Boh sa nasral, ale keďže bol ožratý, a navyše nevedel plávať, stihol akurát povedať, že "Buď svetlo", aby sa tváril, že aj on čosi urobil. Ale za tento bordel zvaný vesmír nenesú ani Veľká Treska, ani Boh úplný zodpovednosť. Bola to skrátka náhoda, napriek tomu, že v tom kňazi a veľkňazi vidia plán.

Boh potom neskôr nadiktoval víziu primitívneho plochého sveta, ktorý plánoval stvoriť, a kázal ju zaradiť ju do Biblie. Až výskum vesmíru ukázal, že je je všetko inak, že vesmír je obrovský a stále ešte v pohybe, do ktorého ho ktosi uviedol. Následne sa podarilo objaviť staré zvitky rybej kože jasne dokazujúce, že Boh svoju víziu nikdy nerealizoval, pretože ho Veľká Treska predbehla a že to bola ona, kto dal veci do pohybu.

[upraviť] Veľká treska ako fizykálny jav

Pre popis toho, čo Veľká Treska so singularitou urobila, sa najviac hodí írečité slovenské slovo rozjebať. Iné jazyky takto vhodné slovo nemajú. Práve preto majú svetoví vedci problém popísať prvé tri sekundy po Veľkej Treske, v ktorých sa úlomky singularity roztrtkali kade sa dalo. Slovenskí vedci by to popísať dokázali, ale zatiaľ majú iné starosti.

Nekresťanské témy na NECYKLOPÉDII. Evil pope2
Praying hands

Lietajúce špagetové monštrumAxis MundiApiBožské pomeloBudhaBudúce výskumy religiozity religionistovErev šabatReinkarnácia a ChasidizmusSlobodomuráriΟυροβςaβóροςแม้วโครซัค วินเด้าส์ReptiliániSatanČertTeória o vzniku teóriíVesmírni ľudoviaVeľká TreskaČubizmusProfesor DawkinsSafinizmusCthulhu

Apage!!!    Tieto príspevky sú výsledkom rôznych aj zvrátených náboženských predstáv a my vôbec netušíme, ako sa sem dostali! Akási zlomoc tu bola asi!