Veľký handrový urýchľovač

Z Necyklopédia

Merge-arrows Tento článok počúva o tom istom, čo článok Veľký elektrónový urýchľovač.

To je dobré, lebo ich môžeš navzájom ich prepojiť a potom jeden čítať jedným okom a druhý druhým.

Tranby house 27 gnangarra

Niektoré technické finesy handrového urýchľovača

Veľký handrový urýchľovač, nespisovne Veľký hadrónový urýchľovač je veľký kruhový tunel v tvare štvorca so šesťuholníkovým obvodom na hraniciach Francúzska a Švajčiarska. Vedecký tím Necyklopédie narazil na dva protichodné názory, na čo vlastne táto pičovina slúži:

  • urýchľovač bol postavený za účelom urýchľovania handier, ktoré sa potom nechajú vzájomne zraziť, čím vznikajú pruhované svetre, ktoré sa potom predávajú v značkových second-handoch,
  • urýchľovač sľúži na hľadanie a urýchľovanie častíc (Čo to je? Redakcia žiada doplniť citáciu.) pomocou handier, ktorými synchronizovane máva obslužný personál pochádzajúci z krajín s nízkou priemernou mzdou.

Veľký handrový urýchľovač má skratku LHC (Ako Lelký Handrový Crýchľovač). Do prevádzky bol uvedený 10. septembra 2008, ale 19. septembra musel byť kvôli nečakaným problémom s nedostatkom handier odstavený, zošrotovaný, vymenený a spustený do prevádzky. Je teda možné, že sa uplatnili oba vyššie zmienené prístupy.

Nápad využiť handry vychádza z jednoduchej úvahy:

  1. hmota = látka
  2. látka = textil
  3. starý (počúvaj lacný) textil = handra
  4. použiť handry namiesto nového textilu = pravicová reforma[1]

[upraviť] Higgsov bonbón

V urýchľovači je šesť (číslo) detektorov a to ALICKA, AUTOATLAS, LHCfx, CO MA SERIES, KôL a VôL. Po opätovnom spustení urýchľovača sa predpokladá, že sa v ňom konečne objaví Higgsov bonbón, dávno stratená sladkosť, ktorú (podobne ako pre rokmi Mozart svoje povestné gule) istý chlapec zabudol vo vrecku nohavíc určených na rozstrihanie na handry. Keďže handry budú v urýchľovači urýchlené na veľké rýchlosti, predpokladá sa, že Higgsov bonbón z jednej z nich vyletí. Pokiaľ nevyletí, bude to znamenať kolaps celej súčasnej fyziky. Rozslintaní vedci totiž tvrdia, že tento bonbón je až božský.

[upraviť] Higgsov bizón

Higgsov bizón je posledná častica, ktorá ostala z pôvodne hojných bizónov, ktoré vystrieľal Buffalo Béla. Pápež z nejakého dôvodu verí (vieru nie je potrebné dokazovať), že táto častica bude dôkazom existencie Boha. Táto častica bola odviata vetrami a predpokladá sa, že usilovné mávanie handrami by ju mohlo nejako zviditeľniť, napr. vo forme škvrny, čo by sa dalo vysvetliť ako prejav nekonečnej Božej milosti a mohlo by mať význam pre spasenie.

V oboch prípadoch je LHC veľmi významný a členské krajiny Európskej Húnie naň ochotne prispievajú.

[upraviť] Poznámky

  1. Pravicová, pretože je to úspora. Ale možno aj ľavicová, pretože ľavičiari sú handrári a socky.
V iných jazykoch