Vesmírni ľudovia

Z Necyklopédia

Vesmírčania

Takto nejako vyzerajú, viac-menej nordická rasa. Či notorická rasa?

Vl001

Vesmírni ľudia sú roztomilým mixom rôznych pokémonov a pitoreskných postavičiek. Ide však len o 90% podoby, pretože celých 100% tej lásky by nepripravený pozemšťan nezvládol a predčasne by ejakuloval.

Vesmírní lidé alebo Andělé světla je sekta zameraná na šírenie poplašných správ prostredníctvom nálepiek na autobusových zastávkach. Hlavným cieľom tejto sekty je zničiť obchodné reťazce, používajúce čiarové kódy, vedľajšími cieľmi sú všeobecná láska a svetový mier, pravda za cenu smrti tých, čo novú vieru neprijmú.

[upraviť] Vznik

Sektu založil osobný priateľ Aštara Šerana, český občan žijúci na Slovensku, Ivo Benda. Okrem ženy zblbol i svoje deti, na čo zatiaľ sociálka nereaguje. Spoznáte ho podľa nasratého ksichtu a žltej cestárskej vetrovky, ktorú ukradol v bývalom zamestnaní(Kumunálne služby mesta Karlovy Vary). Z neho ho vyhodili, keďže nevedel po rusky a vyklápať smetné koše do auta kuka. Vtedy stretol Aštara Šerana, ktorý mu podal pomocnú ruku a odviedol ho na psychiatriu. Bendu milujú (a pomáhajú mu) okrem Vesmírních lidí aj religiózne babičky z turčianskeho kraja. Tých sa bojí ako čert svätenej vody, lebo ho už neraz zbili palicami.

"Nenechte očipovat svá srdce ješteřy z pekel."

- Ivo A. Benda - klíčové varováni 7777

"Ještěři vám chystají dle VAŠICH voleb ČIPOVÁ PEKLA."

- klíčové varováni 6666

"Stalo se vám někdy v životě že jste najednou vědeli, že máte něco udělat, a nevědeli jste proč? Tak to byl impuls od Plejáďanů kteří jsou s vámi v kontaktu a vědí co je pro vás správné. Dělejte to, co vam řikají."

- Ivo A. Benda

aj toto sú výroky pana inženýra Iva Bendu, ktorý podľa najnovších správ otvoril svoju čtvrtú srdeční čakru a prijal meno od jeho vesmírneho přítele Aštara, s ktorým sa pravidelne astrálne spája každú noc takže plné znenie jeho mena je Ivo Aštar Benda.

[upraviť] Proklamácia

Hľa, ľudia, jedenásťročná Róza-Evelín-Pleja Bendová zvestúva:

"Vesmírni ľudia sú bytosti plné lásky. Priam sú ňou napustené. Sú natoľko naplnené láskou, že im steká po stehnách. Žijú vo vyšších stavoch, vďaka najkvalitnejšej galaktickej chémii. Žijú životy plné harmónie a análneho sexu. Zlo a nenávisť u nich neexistuje - s takýmito negatívnymi vlastnosťami sa nevstrebávajú. Ich svet je naplnený análnym sexom, hedonizmom a podobne. Áno? Veľmi mnoho vesmírnych lodí s mnohými láskavými a láskuchtivými vedľajšími ľuďmi z mnohých vesmírnych civilinácií z vyšším diemenzí (šfér) vesmíru si v šukatnosti nachádza vo vždialenosti Žeme, aby si pohli k energetiky clo-nám, lebo podľa Univerzálií Kozmických Zákonov (ÚKZ) si nemôžu bytosti z vyšším šfér hromadne sexovať v civilii s nišej deimenšie bes svojho, jeho súhlasu... majú s nami mnoho práce! (Fistink a tak.) Napríklad zetieňovať osone, čistenie atmosfér, čistenie radioaktívneho pozadia a pádu atómových elektrárenií s myšlienkovými impuláma. Vesmírna háveď je teraz naša priateľ, ktorá všetkým vekom ja zemi s rodťa láska pomáha v rôznaaa... h... áááách! Ich pomoc je... áááách! áááách! he ach... hehe... však vždy v úlade so slobodou vôlľou jedineča, preto im hovorí andelá... podrobnosti a pozorovaní..."

- Róza-Evelín-Pleja Bendová - Telepatologicky dopomohol Ivo A. Benda (lajdák)

[upraviť] Politický program

Bird hand
>>Nový Žvást - denník, na ktorom sa dajú sušiť huby!<<

Vesmírni ľudia sľubujú dostatok análneho sexu každému, kto vstúpi do sekty. Sekta má sídlo v Martine, ktorý obýva Ivo A. Benda (lajdák).

[upraviť] Prorok

Ivobenda01

Vesmírni ľudia sú kolektív holdujúci hedonizmu. Ivo A. Benda je ich prorok (nech mu Aštar Šeran dá podporu v zamestnanosti). Prorok Ivo A. Benda prichádza za manželkou, sadá si, necháva sa spojiť so svojim Ptaahom, ktorý jeho ústami hovorí:
Žena Ivo A. Bendu, měla by jsi mu přidať vřeckové, ať jsi zájde s kamarády na pívo.“
Bendov Ptaah sa stratí, ale jeho neprítomný pohľad ostáva...
Ďanší deň v riťi.

[upraviť] Nohsledi

Sexcentrik Benda disponuje okrem vertikálneho styku s Ptaahom aj plejádou nohsledov, ktorí si nechávajú hovoriť Svetelní pracovníci alebo Svetlonosi. Výraz Svetlonos je možné etymologicky odvodiť dvojako:

  1. z klasickej latinčiny cez lux pherus - nositeľ svetla, ponočný, lucifer, čiže Satan sám.
  2. vzhľadom na výsledky výskumov u katolícky orientovaných rumunských Slovákov je svetlonos - svetlonoc alebo aj svetlá noc typická dedinská svetluška, ktorá neboráka zavedie do lesa, z ktorého sa nemôže vymotať a tam ho pomočí. (Čo znie mestskému človeku krajne nepravdepodobne, ale všetci katolícky orientovaní rumunskí Slováci svorne prisahajú, že je to pravda.)

Takéto svetlé nosy Bendovi a jeho kamoške Mile Drškovej pomáhajú šíriť svetlo a lásku, a dobrú zvesť o celebritách vesmírneho neba aj s ich podobizňami (podoba s insitnou výtvarnou tvorbou dekoratérov kolotočových maringotiek je len náhodná, oni tak vyzerajú naozaj).

[upraviť] Kontakty

Vesmírní lidé sa v ilegalite v roku 1949 osobne kontaktovali s vodcami hlavných pozemských štátov: Harry S. Trumanom za Spojené provincie nového Anglicka, Josefem V. Džugašvilim zvaným Stalin zastupujúcim Chazarský Chanát a Miklósom Hortym za Uhorkové kráľovstvo a ponúkli im spoluprácu a pomoc v odstránení všetkých hlavných problémov ľudstva - vojen, hladu, jazzovej hudby, kresťanstva a feminizmu. Tieto ponuky boli odmietnuté. Ďalšie ponuky prichádzali a boli znovu a znovu odmietané, až ich napokon prijal Ivo A. Benda.

Beda!

[upraviť] Osobnosti, požívajúce status vesmírnych ľudí

Fico-aštar

Existuje mnoho ľudí, ktorí sa za vesmírnych len vydávajú. Nenechajte sa oklamať, táto forografia je podvrh!!!

Aštar Šeran
Ptaah
Pleja
Ježid
Rajo
Čuri Medán
Jennifer Lopez
Viera Tomanová
Kunová
Veľký tlstý cigáň

[upraviť] Osobnosti, mylne za vesmírnych ľudí považovaných

Natália di Lemeni-Makedonová (labutia panna z Venuše, briketa)
Igor Matovič- ten patrí k Obyčajným ľuďom, nie k vesmírnym!
Robert Fico
Olgoj Chorchoj - mýlia si ho s Gorlojom, ktorý je síce tiež škaredý, ale ide o iného potvora.

[upraviť] Osobnosti, o ktorých sa nevieme rozhodnúť

Vincent Venera - je síce Venušan, bol však v minulom živote aj jašterkom (konkrétne T.rexom) a navyše má Ivo A. Bendu na háku.

Chuck vesmir

Ako vždy, aj tak všetko je inak...

Nekresťanské témy na NECYKLOPÉDII. Evil pope2
Praying hands

Lietajúce špagetové monštrumAxis MundiApiBožské pomeloBudhaBudúce výskumy religiozity religionistovErev šabatReinkarnácia a ChasidizmusSlobodomuráriΟυροβςaβóροςแม้วโครซัค วินเด้าส์ReptiliániSatanČertTeória o vzniku teóriíVesmírni ľudoviaVeľká TreskaČubizmusProfesor DawkinsSafinizmusCthulhu

Apage!!!    Tieto príspevky sú výsledkom rôznych aj zvrátených náboženských predstáv a my vôbec netušíme, ako sa sem dostali! Akási zlomoc tu bola asi!

Ľudia
PraľudMulatŽenaČajaSliepkaVzdelaná SlovenkaStará dievkaBlondínaSvokraBratStará maťSusedMužPrinc na bielom koniHovädoSviňaParoháčDeckoDôchodcaNadčlovekHerecCelebritaPriateľNepriateľTyZmrdAbstinentDebilMagorOzembuchPapľuhPríjebekVýmelChriašteľKovbojVesmírni ľudovia