Vladimír Vladimirovič Putin

Z Necyklopédia

Vladimir Vladimirovič Putin
Prezident Ruska a poloboh
Narodenie 7. október 1952
Leningrad, ZSSR

Toto je ľudo, alebo aj nadľudo z Necyklopédie

Vladimir Vladimirovič Putin (Владимир Владимирович Путин, * 7. októbra 1952, Leningrad), známy aj ako Pu-Tin, Liliputin, Báťuška Putin (tzn. Tatínek Putínek), avšak nespravodlivo zamnieňaný za Rasputina, je bývalý, súčasný a budúci prezident hlavy štátu Ruska a zároveň najznámejší ruský bohatier. V niektorých náboženstvách je ako ikonu a novým spasiteľom Ruska, Sovietskeho zväzu a Slovanov - typický vyznávač tejto viery je napríklad náš Janko Čarnogurský.

[upraviť] Vrodený talent

4012 mladyXPutin.jpg

Mladý Putin

Putin sa reinkarnoval z predošlého generalissima, J. V. Stalina, ako nasvedčuje aj podobné meno. Jeho vlohy sa prejavili už v materskej škôlke, kde žaloval na svojich spolužiakov, že mu berú pastelky pri kreslení obrázkov z jeho bývalého života ako súdruha Stalina. To si všimli vychovávatelia, ktorí boli zároveň agentmi KGB a sledovali, či deti neplánujú kontrarevolučnú činnosť. Putina rýchlo prijali do svojich radov a ten už ako prvák v škole dostal vyznamenanie za odhalenie podvratných živlov v triede, keď sa infiltroval do skupiny spolužiakov, získal ich dôveru, a tí mu potom vyzradili nehorázne socializmus-ohrozujúce klamstvo, že vraj v USA majú mäso v obchode aj v sobotu a nie len na sviatky. Jeho úspešná kariéra pokračovala aj na strednej škole, keď vo vyšších triedach objavil sieť imperialistických špiónov zo západu vďaka tomu, že si neznalí miestnych zvyklostí zabudli vyzliecť džínsy.

Vladimír Vladimirovič sa takto postupne vypracoval až do dôstojníckych radov KGB, kam vyšliapal po telách nepriateľov budovania socialistického štátu spacifikovaných vďaka jeho čiernemu pásu v džude.

[upraviť] Putin - vyvolený matky Rusi

Rozpad ZSSR bol pre mladého Putina veľkou ranou, ktorú prežil len vďaka tvrdému výcviku agenta KGB. Putin sa teda rýchlo pozviechal a zaprisahal sa, že sa zaslúži o vznik nového ruského impéria, CCCP 2.0. Aj vďaka jeho schopnostiam a konexiám v KGB sa dostal až na kreslo premiéra, kam ho dosadil opitý Jeľcin, ktorého následne vystriedal na tróne prezidenta hlavy štátu. Ľudia z toho boli takí šťastní, že v niektorých dedinách, najmä v milovanom Čečensku, ho boli voliť aj dvakrát, a preto mal zisk vyše 100% platných hlasov. Z jeho víťazstva sa radoval celý svet od Prahy až po Pchongjang. Iba zlí imperialisti z Washingtonu a Bruselu sa proti nemu obrátili, za čo si získali zlé meno u veľkej časti proletariátu.

[upraviť] Výnimočné schopnosti

Putin je uznávaný ako zručný pilot helikoptéry, sám v jednej uhasil rozsiahle požiare, ulovil niekoľkometrové ryby z Bajkalu, zlyžoval olympijskú zjazdovku v Soči ako prvý a zároveň prekvapivo skončil na prvom mieste, skrotil neskrotného ruského medveďa, holými rukami s využitím schopností z karate rúbal drevo, keď bábuška už viacej nevládala, sám svojou silou ochránil dedinu pred prasknutím priehradnej nádrže a pri oslobodení Abchádzka a Osetska od vražedných Gruzíncov bojoval v prvých radoch, čím si zaslúžil titul pravého ruského geroja a bohatiera. Niet divu, že ho ľudia uznávajú za spasiteľa a jediného pravého Boha, jeho jedinou prekážkou je len Satan zo západu, ktorý propagandou v televízií a pomocou čertov na internetových diskusiách spomaľuje postup jeho misionárov (tradične známych pod označením „agenti FSB“ alebo „pracovníci veľvyslanectva“). Prielomom sa však zdá byť jeho najnovší trik, ako rozšíriť jeho Slovo - televízia RT, cez ktorú si začal získavať značnú podporu slabomyseľných aj za oceánom.

Vo voľnom čase sa venuje archeológii, ponára sa v Čiernom mori a loví antické amfory.

[upraviť] Putin ako osloboditeľ národov

V súčasnosti sám nariadil oslobodenie Ukrajiny od krvilačných fašistov (banderovcov) podporovaných Židmi z USA, a Izraela, ktorí sa ju snažia demokratizovať. Demokracia ale podľa súdruha Putina nesmierne zaťažuje a stresuje úbohé mysle obyčajných ľudí, preto tento proces zatrhne všetkými možnými prostriedkami a oslobodí tak mysle ľudí od zbytočného rozmýšľania pri volebných urnách. Oslobodené územia dokonca obdaroval pričlenením k zasľúbenej zemi, Ruskej federácii, po novom Novorossiji. Za jeho vlády sa podľa misionárov 20-krát zvýšili dôchodky a 15-krát platy, čím sa dostali na úroveň tak rozvinutých krajín, ako Poľsko, či Maďarsko a nebude to dlho, čo predbehne aj Slovenské impérium, ktoré rozkrádajú satanskí euro-žido-boľševici (podľa názvoslovia vodcu BBSK Mariana Kotblbu). Celá naša inteligencia na čele s Jankom Čarnochujským sa už nevie dočkať, až tanky, teda novodobé holubice slobody, dôjdu až do Bratislavy a oslobodia našu zem od modrej čvargy a konečne vymažú ten hnusný znak, ktorý zakrýva krásnu ruskú trikolóru na našej vlajke a začlenia nás do Nového Ruska, matky všetkých Slovanov. Potom sa vyrovnajú dôchodky, dávky a platy na ruskú úroveň, čo zase len prospeje prostým ľuďom, lebo aspoň neprehrajú toľko peňazí v automatoch a zároveň ani nevyhrajú nič, za čo by si kúpili ďalší chľast a cigy.

[upraviť] Celoživotné dielo

Ultimátny cieľ, porazenie imperialistov zo západu sa Putinovi žiaľbohu nedarí splniť, napriek jeho božským vlastnostiam, pretože ľudia sú omámení drogami skrytými v hamburgroch a tak nedokážu pochopiť, že vychutnať si domáci boršč a pirohy vo vlastnej zemľanke, kde nie je žiadny internet, výmysel CIA, je pre nich to najlepšie.

[upraviť] Putinova družba

Hot Brezhnev.jpg

Brežnev telefonuje so súdruhom Putinom

Medzi najväčších priateľov Putina mimo Ruska patria súdruhovia Šukašenko z Bieloruska, Nanukovyč (utiekol) z Ukrajiny, tiež volajaký Kastról od nejakého Kuba, ďalej súdruhovia ako Pašák Nasrať zo Série, Ahma-niečo-ád z Iránu, Klaun a Tuzemák z Česka, Čarnochujský zo Slovenska či večný prezident KĽDR súdruh Ping Pong-il (zomrel), ktorý je svojimi schopnosťami príbuzný súdruhovi Putinovi.

Chuckn.jpg

Chuck Norris
ArtušAttilaBatmanJack BauerIvo A. BendaNapoleon BonaparteBuffalo BélaJúlius CézarLara CroftProfesor DawkinsJohnny DeadDong Xian MiaouFantomasGRScBear GryllsMcGyverAdolf HitlerDr. HouseIron ManJack rozpar-ováčMichael JacksonJóžin z bážinRhodský KolosKrištof KolumbusKostradamusJozef PáterovičBáťuška PutinOld ShatterhandSanta ClausSanta IštváňBaba VangaVincent VeneraWinnetouDarth VaderTašunka VitkoTlapák Umba Gula

Jesus Mugshot.jpg