Vuvuzela

Z Necyklopédia

"Dúfam že našich reprezentantov budú vyrušovať iba trúbky Vuvuzely, nie sme schopní technicky odstrániť ten zvuk. Ak si chcete na to zvyknúť navštívte úle, včely alebo osy."

- Komentátor Ján Hudok
Vuvuzela.jpg

Vuvubzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzela

'Vuvuzela (v jazyku tswana: bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz) je africký ľudový hudobný nástroj, ktorý bol v minulosti používaný k vzájomnému zvolávaniu občanov Folkušovej. Je to BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ, bzzz bzzzzzzz vyrábaný bz BZZZZZZZZZZZ a je približne meter BZZZZZZZZZZ. Tento nástroj BZZZZZZZZZZZZZZ najčastejšie BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ fanúšikovia z BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ, predovšetkým na významnejších BZZZZZZZZZZZZZZZZZ podujatiach. ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ na ihrisku a nepočujú rozhodcu. Na BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ si sťažujú televízne BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ. Federácia BZZZ sa zaoberala návrhom na zakázanie všetkých vuvuziel pri BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ, nakoniec ale BZZZ a organizačný výbor rozhodli, že ich používanie pri zápasoch BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.

DvojJazyk.jpg Cudzojazyčné články
AAAAAAAAA!BielaBodkaCudzojazyčné prísloviaDe factoHieroglyfyLambe mihi natesLorem ipsumNezrozumiteľná rečNičPikachuQQQJozef TisoVuvuzelaΟυροβςaβóροςแม้วโครซัค วินเด้าส์
Poznámka redaktorov: Podobné hovädiny ako sú tieto nám sem nevkladajte! Budú aj tak čoskoro zmazané!