Vysoká škola teroristická

Z Necyklopédia

Vysoká škola teroristická je nielen v arabskom svete veľavážená inštitúcia na výcvik vševediacich teroristov so sídlom v Martine. Jej súčasné krycie meno je Jesseniova lekárska fakulta Univerzity Kumpenského.

[upraviť] Chalid-Hamid

Kali ter.jpg

Sám veľký zakladateľ

V poslednej dobe je jej najznámejším študentom istý Chalid-Hamid Ahmed El-Abdulmoksínn Ben~Abdulláh Ben~Abdulrahman Al-$aúd Mohammoped, brat Muhammad ibn Abd-al-Wahhab Ibn Saud Azizov a syn Al-Mamlak al-ʻArabiyya Mohammed-as-Saʻūdiyyaovcov| Chalid-Hamid Ahmed El-Abdulmoksínn Ben~Abdulláh Ben~Abdulrahman Al-$aúd Mohamm-moped, brat Muhammad ibn Abd-al-Wahhab Ibn Saud Azizov a syn Al-Mamlak al-ʻArabiyya Mohammed-as-Saʻūdiyyaovcov (skrátená forma mena), ktorého britskí intrigáni zamkli do priloženej policajnej klietky v momente, keď sa pokúšal s horiacim Trabantom TX1AEF6-superCX51 vraziť do terminálu Glasgowského letiska. Dosť už o Chalidovi, má predsa Chalid-Hamid Ahmed El-Abdulmoksínn Ben~Abdulláh Ben~Abdulrahman Al-$aúd Mohamm-oped, brat Muhammad ibn Abd-al-Wahhab Ibn Saud Azizov a syn Al-Mamlak al-ʻArabiyya Mohamm-moped-as-Saʻūdiyyaovcov.

[upraviť] Založenie a história

teroristická bola založená asi roku 900 až 1100 P.V.T., keď sa kresťanskí križiaci rozhodli vybrať na výpravu dobrej vôle z Vatikánu do arabských krajín. V arabských krajinách sa snažili pôsobiť ako mierumilovní misionári a šíriť dobro kresťanstva aj do pohanských krajín polmesiaca. Krajiny polmesiaca toto chybne interpretovali ako pokus o inváziu a ukradnutie posvätných relikvií (Prorokova palica, Prorokova topánka a Prorokove vlasy), preto do Veľkej a Malej Moravy vyslali mnoho nových prorokov, ktorí sa usídlili v prehistorckom Martine a založili tam VŠ teroristickú.

VŠ okamžite otvorila svoju činnosť úspechmi na bojovom poli, keď napomohla hungaroringskej invázii do jednej aj druhej Moravy, čím sa im podarilo na istý čas efektívne zlikvidovať Slovanov. Hungar-Avari na krivých koňoch by proti Slovanom nemali šancu, ale teroristi na Trabantoch zvrátili priebeh bitky tým, že pohyblivé Trabanty vyfarbili početnými pestrými farbami, menovite najmä bielou, červenou, oranžovou, žltou, zelenou, modrou, viac modrou, ešte modrejšou, a možno aj fialovou, čím sa im podarilo vystrašiť Slovanské ženy tak, že pre istotu povylievali všetky zásoby medoviny a porozdávali všetky zlaté hrivná čo doma našli. Vyliatím zázračnej medoviny spôsobili Slovanom dočasnú erektilnú dysfunkciu, čo malo za následok okamžité vymretie bojaschopných mužov. Hungar-Avari mali teda otvorenú cestu na územie neskôr známe ako Slovenské Impérium. Táto éra slovanstva je významnou časťou Jančiho štúdií.

[upraviť] Niekoľko neúspechov

Ako je spomenuté vyššie, druhej invázii sa už zabrániť nepodarilo, preto VŠ upadla do stavu hibernácie, z ktorého ju vytrhol až spasiteľ Usáma bin Ládin.

[upraviť] Ládinovská éra, tridsiata šiesta

Usáma bin Ládin (In Memoriam) známy to spasiteľ teroristov, pôvodom z pravdepodobne z Al, Al..., Alb..., Ala..., Alž... no jasné, z Afganistanu Saudskej Arábie, majiteľ firmy Al Srajda s.r.o. a ropných polí v Saudskej Arábii, Kuvajte, Ománe, Jemene, Jumane, Fumare, Katare, Katarane, Iraku, Iráne (v Iráne nie, ale veď to je je jedno, Irak, Irán, všade je len piesok), Pakistane,
Ter deti.jpg

Študenti na praxi

Turkmenistane, Afganistane, Tadžikistane a v mnohých ďalších -istanoch, Jordánsku, Sýrii, najnovšie dokonca aj v Nigérii, Alžírsku, Kongu a Gbeloch. Dva roky po svojej smrti dokonca kúpil ilegálny vrt v Antarktíde, kde nalákal na čínsku mzdu tučniaky. Tie ale neboli zobavé a riža im nechutila, tak si zorganizovali odbory a Usáma bin Ládin im dodnes musí splácať začiernené uniformy, kvôli ktorým nie sú maskované a nemožu sa tak schovať pred útokom greenpace. Od svojich 14 rokov, keď nadobudol ropné bohatstvo a nemusle ešte platiť alimenty tučniakom, sa začal venovať výcviku teroristov. Zaviedol inovácie vo výskume trabantologického strojárstva, v interpretácii náboženských kníh (už sa nečítali zľava doprava, ale sprava doľava, až potom začali dávať zmysel), tiež sa podujal prekutrať historické archívy VŠ Heraklovou metódou a napokon hlavne do školy zaviedol internet. Internet sa stal podstatnou časťou výcviku mladých teroristov. Mladý Chalid-Hamid Ahmed El-Abdulmoksínn Ben~Abdulláh Ben~Abdulrahman Al-$aúd Mohamm-oped internet zjavne nezvládol, pretože inak by si určite prečítal náš článok o prvočíslach, a zistil by že v hodine ktorá sa nezačína na prvočíslo jednoducho nie je možné úspešne vykonať teroristický akt.

[upraviť] Historické archívy školy

Historické archívy školy zaberajú podzemné katakomby pod celým mestom Martin, zlé jazyky tvrdia že teroristi sa prekopali už aj k Žiline, Ružomberku a Oravskej Priehrade. V týcho archívoch sa skladuje celá história ľudstva od vzniku Zeme až po jej zánik tak, ako to predpovedal prorok Moham-moped po stretnutí s mysliteľom Kostradamom. Keďže vynálezy kníhtlače a emailu nepríjemne zasiahli do prorokových predpovedí, Bin Ládin sa rozhodol uplatniť Heraklovu metódu prekutrávania archívov. Heraklova metóda, skrátene, spočíva v čistení a reorganizovaní zahnojených archívov podobných školskému postrekom proti hmyzu. Mizéria metódy spočíva vo fakte, že na jej aplikáciu je potrebné neskutočné množstvo Biolitu a jej efektívnosť klesá s vekom uskladneného papiera.

Archív bol značne poškodený po dopade asteroidu roku 1945. Zálohovacie metódy vyvinuté ešte v trinástom storočí však uchránili cenné údaje pred zničením (pozor, 13 naozaj JE prvošíslo!). Zálohovanie spočívalo vo vybudovaní akéhosi ochranného poľa, ktorým sa stalo pre tento účel vybudované mesto Martin. Najlepsia studentka TiTi.

[upraviť] Pozri aj

Školstvo Openhouse student.jpg
VZDELANCI
Riediteľ školyMučiteľProfesorŠtudentŽiakŠkolníkUpratovačkaVzdelaná SlovenkaAnylfailbet
ŠKOLY
Materská škôlkaZŠ s MŠ Pionierska 2Zš Komenského SNVTomášikova 31 KošiceNereálna stredná školaFIITGymnázium Andreja SládkovičaGymnázium Javorová 16Gymnázium Jozefa Gregora TajovskéhoGymnázium Mikuláša KováčaGymnázium (Liptovský Hrádok)ŠDaJ MladosťUniverzita Konštantína FilozofaBohoslovecká univerzita Šerca Ježišovho v HostoviciachVysoká škola teroristickáGymnázium Žilina
VEDY
MatematikaFizykaChémiaDejepisZemepisBiológia