ZŠ s MŠ Pionierska 2

Z Necyklopédia

ZŠsMŠ P2 je inštitúcia, ktorá sa tvári ako prominentná škola v samom pupku Slovenska, ba aj Európy či dokonca sveta, v okresnom meste Brezno.

Keďže sa táto výberová škola hrá na promi, nenájdete tu po novom žiadneho cigána (alebo aspoň nie totálneho cigána čo žije z peňazí daňových poplatníkov). Výber sa koná na neznámom mieste v ruskej Sibíri za prítomnosti bodyguardov. Systém je jednoduchý: „Kto dá viac berie“.

[upraviť] Budova(y)

Škola sa skladá z troch budov a každá stojí inde:

  • Pôvodná tzv. "hnedá" budova (čo už neplatí keďže je už oranžová) bola postavená ako prvá v roku 1018 P.V.T. Konštantínom Veľkým ako prvá ZŠsMŠ v dejinách ľudstva.
  • Neskôr roku 1848 Ľudo Vít Štúr pristavil "žltú" budovu
  • Nakoniec Miňo Štefánik v roku 1910 aj "bielu" budovu.

Tieto dve posledné menované majú slúžiť ako centrum pre žiakov prvého stupňa a ako jedáleň. Hnedá budova je spojená zo žltou spojovačkou a zo žltej budovy sa dostanete do jedálne. Z nepochopiteľných[1] dôvodov je zakázané žiakom z hnedej budovy (2. stupeň) prechádzať touto spojovačkou do jedálne. Vynútiteľnosť práva sa zabezpečuje trestom smrti a následným napichnutím hlavy na kôl, prípadne rituálnym zohavením tela popraveného. No neposední žiaci 2. stupňa organizujú prebehnutia "spojkou", čo sa považuje za adrenalínový šport. Podujatia sa uskutočňujú pod krycím názvom „akcia spojka“, aby sa ochranárili pred sliedivými ušami učiteľov. Ten, kto už „spojkou“ prebehol, sa považuje za miestneho kráľa a na jeho chrabrosť a statočnosť sa skladajú oslavné piesne .

[upraviť] Areál a poloha

  • Pôvodný areál mal všetko čo by školský areál mal mať t.j. - Oficiálne futbalové ihrisko, Lyžiarsky a bobový svah, Bežecký ovál s oficiálnymi rozmermi, Tenisový kurt, Krytú halu na 69 rôznych druhov športov. Akonáhle konkurencia (ZŠ Pionierska 4) postavila umelé futbalové ihrisko, ZŠsMŠ Pionierska 2 sa cítila menej cenná preto ako odozvu vytvorila hokejové triedy (čím zabezpečila zamestnanosť v pupku sveta a okresnom meste Brezno) a nakoniec sama vytvorila multifunkčné oplotené umelé ihrisko na 18 rôznych druhov športov.
  • ZŠsMŠ P2 má najskvelejšiu polohu zo všetkých ZŠ v našej galaxií dokonca možno aj v jej širšom okolí. Leží v samom srdci, pupku Slovenska a teda, leží v lukratívnej časti okresného mesta Brezno.

[upraviť] Predmety

ZŠsMŠ Pionierska 2 ponúka najlepšie všeobecné vzdelanie aké len môže ZŠ ponúknuť. Je známe že škola ponúka najlepšie možné vzdelanie v priľahlej galaxií, preto tu študovala aj jedna z najväčších svetových celebrít, sám veľký diva svetovej rockovej muziky Palko Habera.

Na škole sa vyučujú len samé dôležité predmety - Pestovateľské práce, Vyšívanie a pod. Najlepším predmetom sú určite technické práce kde sa naučíte jedno veľké nič.

[upraviť] Kuriozity

[upraviť] Poznámky

  1. Zásah cenzora. Učiteľ má vždy pravdu.
Školstvo Openhouse student.jpg
VZDELANCI
Riediteľ školyMučiteľProfesorŠtudentŽiakŠkolníkUpratovačkaVzdelaná SlovenkaAnylfailbet
ŠKOLY
Materská škôlkaZŠ s MŠ Pionierska 2Zš Komenského SNVTomášikova 31 KošiceNereálna stredná školaFIITGymnázium Andreja SládkovičaGymnázium Javorová 16Gymnázium Jozefa Gregora TajovskéhoGymnázium Mikuláša KováčaGymnázium (Liptovský Hrádok)ŠDaJ MladosťUniverzita Konštantína FilozofaBohoslovecká univerzita Šerca Ježišovho v HostoviciachVysoká škola teroristickáGymnázium Žilina
VEDY
MatematikaFizykaChémiaDejepisZemepisBiológia