Zš Komenského SNV

Z Necyklopédia

Základná škola Komenského je elitná škola pre hokejistov (aj pre nehokejistov) v Spišskej Novej Vsi a širokom okolí.

[upraviť] Budova a zariadenie

Budova je novo zrekonštruovaná, zateplená a má nové plastové okná. Táto škola má aj dvere. Škola je moderne zariadená, má počítačové miestnosti, učebňu fyziky, chémie, prírodopisu a hry s legom. Nachádza sa tam aj jazyková učebňa (alebo slúchatková trieda, v ktorej počuť mimozemské hlasy). Toalety sú nové a zrekonštruované.

[upraviť] Učitelia

Medzi legendy školy určite patrí:

  • pani určiteľka Mlynarčíková. Vyučuje fyziku, na ktorej niekedy chodí so žiakmi upravovať kvetinové záhony pred školou. Je známa aj niektorými svojimi výrokmi napr. "Ta to brudny stôl, to určite Ema s Viktóriou umývali" alebo "Ja si sice môžem nakresliť bod A ale ja si ho idem nakresliť".
  • Ďalšou legendou školy je pán učiteľ Daniel, ktorý skúša podľa numerológie (vždy si môžete vypočítať či nepôjdete odpovedať). Nemá rád ak nazývate horniny šutrami (pozor na to!).
  • Legendou školy je aj pani učiteľka Šimčáková, ktorej sa väčšina žiakov prvého stupňa bojí (starší žiaci sú odvážni).
Školstvo Openhouse student
VZDELANCI
Riediteľ školyMučiteľProfesorŠtudentŽiakŠkolníkUpratovačkaVzdelaná SlovenkaAnylfailbet
ŠKOLY
Materská škôlkaZŠ s MŠ Pionierska 2Zš Komenského SNVTomášikova 31 KošiceNereálna stredná školaFIITGymnázium Andreja SládkovičaGymnázium Javorová 16Gymnázium Jozefa Gregora TajovskéhoGymnázium Mikuláša KováčaGymnázium (Liptovský Hrádok)ŠDaJ MladosťUniverzita Konštantína FilozofaBohoslovecká univerzita Šerca Ježišovho v HostoviciachVysoká škola teroristickáGymnázium Žilina
VEDY
MatematikaFizykaChémiaDejepisZemepisBiológia