ZMRD

Z Necyklopédia

Ak hľadáte vajčiaka bez ksichtu, pokračujte na Zmrd.

ZMRD (iniciálová skratka Zdeno, Matúš, Radko a Dano), niekedy aj Z.M.R.D. je pofidérna počítačová firma, v ktorej väčšinový podiel vlastní korporácia Raptor c.c.s.c. a zvyšok Kovodielne Býčček s.b.r.o.. Firma sa zaoberá najmä výrobou počítačových hier, ktoré fungujú na starších typoch počítačov, na kalkulačkách, práčkach alebo miešačkách. Hlavné sídlo sa nachádza v podzemí niekde medzi sídlom Z. a M.R.D. v Piešťanoch.

[upraviť] Vznik

Pôvodne túto spoločnosť, ešte ako MRD založili ešte v roku 2001 P.V.T. traja bratia Kozovskí, Matúš, Radko a Dano. Potom sa k nim raz, bolo to už dávno, nachomietol ich svojpomocný sused-kamarát, že či by nepotrebovali požičať miešačku. Kozovskí práve miesili cesto na Radkove koláčiky, a tak sa im práve hodila. Bol to Matúš, ktorého napadlo umiestniť k miešačke CD-port a zistil, že pri miešaní vydáva hudbu. Následne ju Radko upravil tak, aby mohla hrať aj platne LP a SP. Vtedy komu inému ako Zdenkovi napadlo, že by to mohli v ich firme využiť a že sa k nim rád pridá, že má dobré kontakty a plný dom starých harabúrd, ktoré im môže dávať ako pokusných králikov. Tak sa z MRD-u zrodil ZMRD.

Odvtedy až dodnes ich Zdeno zásobuje mnohými nepotrebnými vecami na opravu a zvyšku ZMRDu to už pomaly začína liezť na nervy. Ale keďže svojho suseda-kamaráta majú radi, tak mu vďačne pomáhajú a tešia sa, kedy už bude Veľká noc, aby ho mohli ísť vyšibať.

[upraviť] Rozdelenie firmy

Každý z akcionárov má po 25%. Ak by sme uviedli aj ich zapojenie v iných firmách, tak Raptor c.c.s.c. má v zastúpení bratov 75% podiel a zvyšok vlastnia Zdenove Kovodielne.

[upraviť] Hlavné výrobné artikle

  • Počítače
    • Stolové
    • Notebboky
    • Komponenty do PC
  • Miešačky
  • Práčky
  • Táčky
  • Sáčky
  • a iné -čky
Raptor c.c.s.c.
Raptor logo 2009 005 Firmy: Raptor IndustriesRaptor ComputersRaptor MutualRaptor EntertainmentRaptor ArmyRaptor AirlinesRaptorstavRaptor Music GroupRaptorristal PicturesNámorníctvo RaptoruDanube WingsUbi hoZMRD

Iné:Piešťanská pristávacia plochaSajn Šandský incidentKandahársky incidentKurací príklad Jakuba KonečnéhoChuck Norris classMajor classÉire classThessaloníki classAsi Syn Z KriedyKomando NecyklopédieTriptych CMY

Raptor Industries
Osobnosti: J. Konečný (CEO) • R. Kozovský (CTO) • P. Šišan (CFO) • S. KonečnýCh. Norris
B. Mojsej L. CroftA. FowlF. ŽinčičiakO. TuranT. Umba Gula

Sídla: • BratislavaDublinKonštantínopolNew YorkPiešťanyPustá Ves