Zhubná kefka

Z Necyklopédia

Zhubná kefka.jpg

Táto zhubná kefka napadla hostiteľa po páde z bicykla

Zhubná kefka (niekedy aj zhubná kefovačka) je názov nebezpečného štetinatého parazita, ktorý predstiera, že je neživá kefka, následne však do svojho hostiteľa penetruje, usadí sa v žalúdku alebo v hlave a plne ho svojím kvičaním ovládne. Niektorí ľudovia z tohto dôvodu trpia chorobným strachom z kefiek a z kefovania.

[upraviť] Prevencia

Akúkoľvek kefku počas používania pevne držíme. Proti vyšmyknutiu sa chránime priviazaním kefky o vodovodnú batériu, zárubňu, elektrickú zástrčku, alebo iný pevný predmet. Odporúča sa aj natiahnuť na kefku kondóm, ktorý však, rovnako ako v iných prípadoch použitia, nezabráni penetrácii, ale len prenosu choroboplodných zárodkov, ako sú napr. spermie a decká.

Usmrtenie kefky niekoľkohodinovým varením vo vode sa zatiaľ nepodarilo vedecky potvrdiť. Viacerí postihnutí tvrdili, že kefka sa správala agresívne aj po tejto procedúre a ešte k tomu bola aj kurevsky horúca.

[upraviť] Liečba

Pokiaľ sa parazit v organizme zahniezdi, pomáha chemoterapia (v 2,7% prípadov) alebo zariekanie (v 2,7% prípadov. Častým vedľajším účinkom chemoterapie býva smrť, prípadne aj surovina na predlžovanie vlasov, vedľajšie účinky zariekania zatiaľ neboli potvrdené. Operatívny zákrok má význam len do času, kým parazit stihne naklásť malé kefky.

Cep de vigne.png Haluz
Tento článok je príliš krátky na to, aby ste sa z neho niečo dozvedeli, preto mu hovoríme haluz. Keby mal tak o dva centimetre viac, už by haluzou nebol. Ak sa chcete pozrieť na podobné halušky, navštívte túto stránku.

20110414071335!Puccini.jpg Choroby Migrena.jpg
Akútny zápal sviečokAlkoholizmusBarbaricitidaBurčákový nosČechomorDebilEMOGastropatizmusHomosexualitaKleptomániaKokotnosťLamerstvoMor ho!NedojebanitidaNegativizmusNegatívna energiaNegritidaNevinofobiaParanojaPohlavné chorobyPrasacia chrípkaRakovina prstovRosamunde PičerováRusifilitídaSamovznietenieSelfieSocializmusVýmelZhubná kefkaZolosynteza